Lokal z klasą
Tak jest w przypadku warszawskich restauracji. Kucharz przygotowuje sushi na widoku klienta. Miejsce pracy jest schludne i czyste. Widać wówczas, co będziemy jedli i w jaki sposób zostało to przygotowane. Właściciele restauracji, nie tylko japońskich, budują sobie tym większe zaufanie i szacunek u klienteli. Obsługa w restauracji jest jednym z nie-odłącznych elementów. Kucharze, kelnerzy i inni pomocnicy każdego dnia stają przed wyzwaniem sprostania wymaganiom klientów. Warto sobie uświadomić, że do restauracji może przyjść ktokolwiek. Może być niemiły, arogancki czy bezczelny, jednak my mamy obowiązek zachować się kulturalnie, o ile chcemy zdobywać więcej klientów. Innym przy-kładem znakomitej restauracji, specjalizującej się w kuchni japońskiej jest ToBaYa Restaurant. Jest to połączenie kuchni tajskiej, indonezyjskiej i oczywiście japońskiej. Właściciele tego miejsca mają bogate doświadczenie w tej dziedzinie gastronomii. Specjalnie dla swoich klientów przygotowali lokal, w których zderza się kilka kultur.